20070301

who got the afro puff?

läser lite på the passion of the weiss om afrofrisyrer. de har en top ten list som är good.

jag är en aktiv besökare på stans bibliotek. jag sitter där och läser nästan varje vardag. jag jobbar inför min b-uppsats och anser mig behöva en jäkla massa referensmaterial.

i want it to be as good as humanly possible.

fick en utskällning av pms-bibliotekarien idag. för cirkus två veckor sedan beställde jag mikrobilder av dagens nyheter, svenska dagbladet, norrskensflamman och arbetaren anno 1947 (nov-dec).

efter samtal med min lärare visade det sig att arbetaren är syndikalistisk och att det därför inte var den jag skulle använda mig av. den socialdemokratiska tidning jag behövde var arbetet (lades ned 2000).

arbetaren/arbetet...

lätt att göra det misstaget, no? tanten började därefter kackla om att jag även tidigare hade beställt fel material. wrong! snälla tant, ta inte ut din ångest på young folks.

tränade idag. för ett tag sedan var det en tjej där som nästan svimmade. hon hade väl tagit ut sig lite väl mycket. nu stod hon där igen, på trampen. you go girl! om du läser detta, klicka här för hjälp av idrottspsykologen leif strand. that's right, work that ass.

No comments: