20070306

is it over now?

all your clever talk. you never win. ska sluta snusa. that's right. har inte snusat sedan kl 17.00 igår. damn. har inte hållit uppe så länge sedan jag började snusa för fem-sex år sedan yagshemesh! det är inte lätt. går runt och rycker, spasmiskt nasty. har varit roligt med maria i helgen. tråkigt att se dig åka. jag försöker läsa lena einhorns bok ninas resa. går lite trögt. lyssnar på en gammal ugk-låt. den togs från press rewind, som har en hel del sjysta låtar uppe ibland. leta upp ten thieves' it don't matter. i miss my babi. where u at girl?
edit #1 (16.45): det har gått bra än så länge, jag är lite rastlös bara. vet inte vad jag ska göra. slutar väl med att jag går och tränar.

edit #2 (18.41): det snöar något fruktansvärt här just nu. har ingen lust att träna så får ta det i morgon. varför har jag inga abstinensbesvär? så här lätt kan det inte vara att strypa ens nikotinbehov. trodde jag skulle bli tokig (vilket jag iofs var i morse) men inga problem hittills. har inte fuskat nån gång - det har gått 26 timmar sedan jag sist snusade.

edit #3 (19.25): going just fine. nicotine, the memory of you is fading away. tuggar tuggummi. mycket. all the time.

2 comments:

MARIA said...

You can do it
You kno you can
mmm..snus..

Hemma nu..booooring, men kmr ev. redan tillbaka i helgen...Kommanditdelägaren ska ju på möte på måndag kl. 10:00

talk later

Daniel said...

till helgen? vad pratar du om? trodde du skulle till sundsvall på måndag? vore annars kul ifall du, jag och mister p kunde gå ut på lördag...!