20070314

news all around

har inte direkt haft lust eller tid till att skriva något på ett tag men här kommer iaf en liten post så ni vet att jag lever.

det planeras för en tunnel mellan marocko och spanien. debatten som förs är ganska hätsk då många yttrar tankar om muslimers vara eller inte vara i europa.

tom cruise figurerar som vanligt lite överallt. new york times undrar hur han kommer klara sig som producent. hittills har det ju gått bra. hans bolag cruise/wagner har producerat en hel del bra filmer.

har precis skrivit klart mitt arbete om genus. tog ett tag men är ganska nöjd med det, då jag egentligen inte har något som helst intresse av genusfrågan. så kan det gå.

3 comments:

Anonymous said...

Sitter far away from you, Thailand!
Har inte last din blogg pa tva veckor nu, men nu antligen :) I like it!

-emma- said...

varför har jag varit så oförskämd att jag inte läst ditt arbete än? shame on me!

Daniel said...

skumt det här...