20071210

personality disorder what the?

mina resultat av personality disorder test:

Disorder Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Moderate
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Moderate

hade förväntat mig ett annat värde på narcissistic, which i believe myself to be to a great extent. hur som helst, dependant-värdet har väl mest att göra med oviljan att vara utanför ett förhållande. annars var det ganska 'vanilj', som man säger. att jag sedan fick 'low' på antisocial är ju bara löjligt. stämmer inte alls med de val jag gjorde. "hmm... ja, jag är obekväm i sociala situationer". "hmmm... ja, jag arbetar hellre on my own".

1 comment:

Maria said...

Öhhh, det där stämmer ju inte alls. Du är ju störd så in i helsicke...