20071217

oh my he's been kidnapped

min handledare av uppsatsen i historia c åkte för en vecka sedan till colombia med sin sambo. de kommer tillbaka i mitten av januari, dvs efterjag lagt fram min uppsats. låter det konstigt att min handledare är borta vid slutet av uppsatsarbetet? vad bör en lärare (han är egentligen professor) prioritera? sin egen forskning eller elevernas? mitt mail som jag skrev för en vecka sedan har jag ännu en fått svar på. han har kanske blivit kidnappad av farc-gerillan sa jag till en annan lärare på institutionen idag. haha.
on another note, det har dykt upp en inspelning av madonnas nya låt "4 minutes to save the world" som duettar med timberlake. produktion? timbaland, så klart. madonna förnekar sig inte i att anlita de hetaste producenterna. ungefär som cher gjorde för sin comeback. hon var då 76 år gammal. är det okej för madonna att göra samma sak? somebody stop that fool. ladda ner madonna & timberlake - 4 minutes to save the world!!

No comments: