20071204

need you like a hive needs a bee

kollade på youtube med emma telstar igår kväll, gick igenom en del pro ana och pro mia-videos. de flesta är ju bara ihopklipp av en massa bilder men det går ju att hitta riktiga också. ska finnas en video med en pro mia-tjej (pro bulimi, that is) som först äter, sedan spyr över sinken. hemskt. vet inte vad jag tänkte på med det här inlägget. kan inte gärna skriva något spydigt eller så, för jag har väl en kroppsstörning jag med. annars hade jag väl inte försökt gå upp mer i vikt, lyfta tyngre vikter, ätit mer protein och köpt kosttillskott månad efter månad. antar vi alla har någon form av bodily disorder, så att säga. videona (skriver man så?) på youtube hade alla en massa låtar till som, antar jag, var av betydelse för den som kollar på det och för den som gjorde videon. själv är jag fast i one republics album. originalversionen av 'apologize', som timbaland remixade till sitt eget album, hittar du genom att klicka här. och ja, nicole richie är en major fuck up som jag faktiskt hoppas kommer get what she deserves. fast vem klandrar henne med en pappa som lionel? ja visst gubbe, att knarka är helt normalt.

No comments: