20070111

poor blacks failing because of self-induced victimhood (america)

hittade en artikel från friedbrains.com som jag tycker är intressant. den behandlar den amerikanska svarta befolkningens situation. väl värd att läsa.



















mer läsning under kategorin 'politiskt korrekt' finner du här. till exempel diskuteras huruvida homosexuella kontrollerar the united kingdom. go fonzie!



















jag sitter i datasalen på biblioteket. bredvid mig sitter en ung tjej som snyter sig högljutt i en näsduk o pratar högt om hennes pojkvän och festen de ska ha i morgon. save me the irony of independent women. "puss puss min älskling!". "jag har en pojkvän!", "du kanske kan hitta någon du med på festen i morgon?!" (sade hon till en klasskamrat).


































feminist, javisst!

No comments: