20061221

diesel superfly soundtrack artwork

jobbade med årets soundtrack igår kväll. hade egentligen tänkt att göra en skiva med mitt livs bästa låtar men orkade helt enkelt inte. har sålt och tappat alltför många skivor för att kunna göra ett 'riktigt' soundtrack of my life.

skivan 'diesel superfly soundtrack 2006' samlar i stället ihop de låtar jag spelat mest i år. tycker att det om något visar vad jag lyssnat - and i only listen to g.o.o.d. music (kanye's label). postar artworket nu (som jag är fucking stolt över - tycker det är bland det snyggaste artwork jag gjort på länge) och laddar upp skivan i morgon eller på tisdag - christmas weekend makes it hard doing things properly. booyakasha.
























diesel superfly soundtrack 2006 - front cover





















diesel superfly soundtrack 2006 - back cover

download link coming soon.

No comments: