20070219

that lovely hairy ass of mine

visst visst, jag är inget större fan av alla hjärtans dag men jag börjar bli med denna låt. bara 357 dagar kvar till nästa!

låten är lite soul-aktig. underbar. spela den när du slickar någon i örat. mmm, lovely as the rain.

ladda ner the emanons - one heart här! högerklicka! you can do it.

det har kommit en real sweet remix på cassies 'me & you'. ladda ner och dansa.

en annan sida som erbjuder gratis nerladdning av nya låtar är 20 jazz funk greats - det är en jäkla blandning där. hittade timbalands nya låt med timberlake och furtado där, for example. finns en hel del so keep looking for the shiny coins.

när the sluttiest woman ever to walk the earth var en much younger slut lyssnade hon på techno. jag minns när the slutty one kom hem med en skiva från london (där hon jobbade som professionell slut) och spelade techno all day long. här finns en låt som hon skulle gilla (högerklicka och spara som!).

4 comments:

MARIA said...

Snart kommer nog folk fråga var man kan kontaka slutty one, som jobbade professionellt i London

Anonymous said...

Ja, jag är väldigt nyfiken på the slutty one, Diesel kan du ge mig hennes nr?

Daniel said...

haha

ska fixa fram hennes nummer!

Anonymous said...

Fuck, Daniel , du gick på luringen av den anonyme..Ville testa din lojalitet mot slutty one, poor her../ Sis