20070216

i'm going to israel

från och med juni kommer israel tours att erbjuda direktflyg från sthlm till tel aviv. tur och retur kostar då cirkus 3500,- vilket jag finner prisvärt.

hello! hello! that place called vertigo.

you give me something i can feel. jag ska försöka skriva schemat så jag kan dra första veckan i juli, kanske stanna en vecka. beror väl främst på hur lång semester jag kan ta ut. kanske kan åka i augusti i stället.
jag ringde israel tours idag och bad dem skicka broschyrer. come summer!

with or without you.

with or without you.

thru the storm we reach the shore.

you give it all but i want more.

tel aviv ska tydligen vara en semesterort såväl som israels egentliga metropol (håller mig borta från jerusalem). eilat, längst ner i israel mot röda havet är också ett alternativ men det känns lite väl turistas.

tänk att skriva en c-uppsats och inhämta material från israel. yeah baby!

2 comments:

Anonymous said...

åker du dit för lite semester, typ snorkla osv så vill jag haka på..Patrik också säkert! Din uppsats kommer bli"Hogh Fiiive" om du åker till Israel, beundrar din journalistiska ådra :-)

Anonymous said...

High Fiiive menade jag , ej hogh..ska dricka kaffe innan jag skriver nåt